Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло 1,5 литра за 250 км

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    да за езика бях от друг телефон който нямаше никакъв български съжелявам но да се върнем към проблема преди компресията струва ли си да сменя маслото с по-гъсто + филтера въпреки че каквото и да е маслото да загубя 1,5 за 250 км. ми се струва безумно много ако продължава така ще изравня скоро разхода бензин масло

    Comment


    • #32
      Ама вие тази компресия да я бяхте примерили досега

      то с писане , не става.

      Може ли да не сте и сипали колкото трябва масло?

      Мойта е на 300к без ремонт , супер издухана , и пак гори под литър за 1000км.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

      Comment


      • #33
        не няма как даже майстора беще сипал повече от 4,700

        Comment


        • #34
          Хвърляй го това масло, вземи едно евтино опелско 10w40 и пробвай с него. Струва към 40лв 5л заедно с филтъра, не е кой знае какво масло но за промивка и без екстремности става.
          Където и да отидеш ще ти вземат 20лв за мерене на компресия тъй или иначе.
          А всъшност какво сте сменяли точно, само друг блок и всичко друго от твоя мотор или блока и буталата от "новия мотор?
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #35
            От личен опит знам, че една кола ако почне още от началото да ти чупи джобовете от ремонти то няма да има спиране...............и най-добре човек о време да се отърве от нея за да не му се налага да я хвърли в Дунава като на мен
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #36
              ами купихме блок с буталата мойте ги хвърлихме и без да проверяваме нищо сложихме блока на моята глава само гарнитура нова сложихме а за промивка майстора ми каза да взема каквото и да е масло и бях взел 5 литра и понеже толкова е кадърен беше решил всичкото да го сипе отделно явни не е разполагал с пети за зацепване на ремъка го е правил на ръка и сега центровката е неправилна 3 дена след като я взех алтернатора спря да зарежда достатъчно и няма ток да запали а на следващия ден след като я взех от сервиза гаснеше на свободна скорост или с натиснат съединител харчеше много на диагностика излезе неправилна центровка на ротора и нещо с датчика на разпределителния вал.. надявам се след зацепването поне спре да гадне
              Last edited by rumers; d.m.y г., 16:26.

              Comment


              • #37
                На новия блок не му гледахте буталата и сегментите, ключа на сегментите? Няма гаранция че "новия" мотор е бил ок, може да се окаже по-голям дроб от твоя и да харчи масло като съдрана.
                Не че се имам за разбирач голям, но един такъв ремонт или се прави както трябва или ...
                По принцип се мери износването на цилиндъра, също и дали е износен равномерно ако имаш достъп до него, щом сте слагали главата е трябвало да се измери.Прави се хонинг на цилиндрите, сменят се сегментите, основните и биелните лагери, пуска се вятър на главата, напасват се клапани, нови ремъци и ролки, водна помпа, кръстиш се 3пъти защото това е Алфа все пак и сглобяваш. Зацепването може и без пети, но е рисково ако не си правил тс преди, а и те струват 50лв като след това ще ги продадеш пак за толкова.

                На практика в момента можеш единствено да замериш компресия и да се надяваш да е почти еднаква на всички цилиндри, а преди това е хубаво да хвърлиш това масло с което си и филтъра задължително.
                Пуши ли колата с този разход на масло, някакви течове да няма?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #38
                  няма капка теч под колата а за пушек не съм обръщал внимание но ако беше нещо фрапиращо нямаше как да не видя попринцип мислех да сменя лагери сегменти да шлайфам колянов вал да сваля главата да я измия и всичко както си му е реда но със всеки когото говорих каза че направя ли тази процедура дори и всичко да мине като хората след 10 000 км дава фира и казаха че щом съм взел блок от германия рискът да е проблемен е малък понеже там поддръжката била на ниво и се отказах да пипам каквото и да било за това така стана а иначе в уменията на човека който я събра мога да се съмнявам понеже до сега такав кола не е пипал но изборът на механик не зависеше от мен

                  Comment


                  • #39
                    Доколкото разбирам сте сменили не просто блока а сте взели блок+колянов вал+бутала и сте му сложили твоята глава. Ако е така - иди дойди - да разчиташ, че е в добро състояние.
                    Но ако е свалян КВ, биели и бутала и после е сглобявано без да се мери или поне да се наложи един сегмент в цилиндъра за да се види с каква хлабина е ключа му, това е недопустимо.

                    Както и да е - ситуацията е неприятна, но не е края на света.

                    Най-добре прецени, какво е останалото състояние на колата - окачване, скорости, купе и пр. и ако то е добро, огледай се в раздел "продава" има цели мотори на изгодни цени. Може да се окаже, че с още не много пари от това може отново да стане кола.

                    Но преди всичко - смени "майстора".


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от rumers Покажи съобщение
                      няма капка теч под колата а за пушек не съм обръщал внимание но ако беше нещо фрапиращо нямаше как да не видя попринцип мислех да сменя лагери сегменти да шлайфам колянов вал да сваля главата да я измия и всичко както си му е реда но със всеки когото говорих каза че направя ли тази процедура дори и всичко да мине като хората след 10 000 км дава фира и казаха че щом съм взел блок от германия рискът да е проблемен е малък понеже там поддръжката била на ниво и се отказах да пипам каквото и да било за това така стана а иначе в уменията на човека който я събра мога да се съмнявам понеже до сега такав кола не е пипал но изборът на механик не зависеше от мен
                      По принцип на един добър механик не му е проблем модела или марката на колата.Принципът е един и същ при всички, нищо различно няма освен периферията/компютър, дебитомери, и т.н./Всеки мотор си има някакви допуски на сглобките - хлабини на лагерите, на сегментите и т.н.Ако той не ги знае или кара всички под един знаменател може да оплеска работата даже и с нови части.От основни и биелни лагери масло не гори, гори от износени маслени сегменти, вложки на клапаните и износени водачи на клапаните, също и и ако гарнитурата има пробив от маслената магистрала към някой цилиндър или пукнатина ма тогава има и други симптоми.На първо време смени маслото със селения 20к или някакво друго подходящо.Тез коли не понасят всякакви масла, моята като за първи път и сложих мобил и го гореше като бензин, селенията не я пипа почти, да кажем на 10 000 км литър, литър и малко доливам.Най -вече колегите от София, понеже разбрах че си оттам да тие насочат към подходящия човек или сервиз.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #41
                        непосилен съм в момента да взема нов двигател + работата трябва да събирам с месеци и нямам гаранция че няма да има други проблеми в момента съм на червено ще центровам ремъка сменям масло и филтър и надявам се се закрепи положението за момент ще остановяваме какво не и е наред този път и ще го мъдря но като гледам с тази загуба на масло няма евтина опция като задръстен или замърсен (не съм сигурен) сепаратор. Иначе да взехме блок с бутала и колянов вал.
                        Last edited by rumers; d.m.y г., 17:45.

                        Comment


                        • #42
                          Първо сменяш маслото с каквото трябва и мериш компресия.После ще умуваме.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #43
                            Извади маркуча за подкартерните газове и виж какво излиза и колко духа.Колко време не е работил този блок?Преди да смениш маслото отвии свещите и нагласете буталата да са в средата,след това сипете газ за горене и завивате свещите.На другия ден точиш маслото и наливаш ново.Ако има някои запекъл сегмен ще отпусне от газта
                            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от rumers Покажи съобщение
                              непосилен съм в момента да взема нов двигател + работата трябва да събирам с месеци и нямам гаранция че няма да има други проблеми в момента съм на червено ще центровам ремъка сменям масло и филтър и надявам се се закрепи положението за момент ще остановяваме какво не и е наред този път и ще го мъдря но като гледам с тази загуба на масло няма евтина опция като задръстен или замърсен (не съм сигурен) сепаратор. Иначе да взехме блок с бутала и колянов вал.
                              Къде в Монтана е колата.
                              По-точно в кой сервиз?
                              Като чета, филма в който са те вкарали е сериозен
                              Ако нещо мога да помогна телефона ми е в профила.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #45
                                сервиза се намира в Изгрев име няма или поне не го знам

                                Comment

                                Working...
                                X